Karta spółki na GPWGrupa Arcus FacebookGrupa Arcus Google+Profil Grupa Arcus LinkedIn

Arcus na łamach „My Company Polska”

-A +A
Logo Arcus

W nowym magazynie „My Company Polska” skierowanym do małych i średnich przedsiębiorców eksperci firmy Arcus wyjaśniają w jaki sposób w małej firmie można obniżyć koszty druku. Łukasz Rumowski, dyrektor rozwoju produktu w spółce Arcus wyjaśnia, że cena zakupu sprzętu drukującego to często najwyżej 15 proc. całkowitych kosztów związanych z jego eksploatacją.

Aby zoptymalizować środowisko wydruku w większej firmie należy przeprowadzić audyt druku, ale w niedużym przedsiębiorstwie do przeprowadzenia tego typu analizy wystarczy zdrowy rozsądek, np. osoby zarządzającej pracą biura.

Jak wyjaśnia w artykule Łukasz Rumowski, najczęstszym rezultatem kontroli jest decyzja o zmniejszeniu liczby urządzeń, czyli rezygnacji ze starych, często atramentowych i kosztownych w eksploatacji drukarek różnych firm. Zmniejszenie ilości sprzętu i różnorodności materiałów eksploatacyjnych daje oszczędności: można dostać zniżkę przy większych, jednorodnych zakupach, spadają też koszty serwisowania, a sprzęt i zapasowe tonery zajmują mniej miejsca w biurze.

Ważne jest też dopasowanie drukarek do zadań w firmie, bo jak zauważa w artykule Łukasz Rumowski działy księgowości czy finansów potrzebują np. czytelnych, czarno-białych wydruków, czasami w rozmiarze A3, żeby wydrukować arkusze finansowe. Profesjonalna kolorowa drukarka biurowa A4 będzie efektywnie wykorzystywana przez pracowników działu sprzedaży, którzy muszą przed spotkaniem wydrukować prezentację dla klienta.

Cały artykuł można przeczytać w najnowszym numerze „My Company Polska”. 

Arcus S.A.