idea-award


ARCUS S.A. zdobył nagrodę Grand Prix w XXII edycji konkursu Idea Awards. Spółka została nagrodzona za kampanię „KosztyDruku.pl”, która w głosowaniu online zdobyła blisko 450 tysięcy głosów.

„Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni zarówno przez uznane autorytety świata reklamy i życia publicznego, zasiadające w jury konkursu, jak i przez całą społeczność branży. Blisko 450 tysięcy głosów pokazuje, że nasza kampania edukacyjna KosztyDruku.pl była bardzo potrzebna i świetnie wpisuje się w obecne potrzeby wielu firm i instytucji” – powiedział Michał Gembal, Dyrektor Marketingu Arcus S.A. oraz jednocześnie autor i pomysłodawca kampanii.

Celem kampanii Arcusa było zwiększanie świadomości przedsiębiorców i przedstawicieli sektora publicznego na temat możliwości optymalizacji kosztów druku i obsługi dokumentów. W ramach kampanii, wykorzystano reklamy w prasie tradycyjnej, internecie oraz m.in. zakładki do książek, zachęcające do odwiedzenia portalu edukacyjnego www.kosztydruku.pl.

Przygotowany w ramach kampanii portal www.kosztydruku.pl zawiera praktyczne porady m.in. w jaki sposób, dzięki usługom ARCUS Kyocera MDS, zmniejszać koszty eksploatacji urządzeń, prawidłowo zarządzać obiegiem dokumentów, monitorować koszty druku. Na stronie przygotowano zestawy porad odpowiednie dla przedsiębiorstw i organizacji o różnej wielkości i potrzebach.

„Dzięki naszej kampanii wielu przedsiębiorców poznało rozwiązania, pozwalające na nawet 50 procentowe oszczędności w funkcjonowaniu druku w firmie. Liczba wejść na stronę www.kosztydruku.pl pokazuje, że zagadnienia outsourcingu sprzętu kopiująco-drukującego czy systemów elektronicznego obiegu dokumentów wzbudziły zainteresowanie i znajdą zastosowanie w kolejnych tysiącach firm w Polsce” – podkreślił Michał Gembal.

Agencjami zaangażowanymi w realizację projektu www.kosztydruku.pl były: BrainJuice Group (budowa serwisu, reklama w internecie), Me&My Friends S.A. (reklama w internecie), Multipla Projekt (reklama drukowana).
Idea Awards to jedyny konkurs na polskim rynku nagradzający reklamodawców i osoby odpowiedzialne w firmach za marketing. Nadrzędnym celem konkursu jest idea podniesienia standardów reklam w Polsce, poprzez wyróżnienie najlepszych z nich. Nominacje do nagrody przyznawane są w czterech kategoriach poprzez głosowanie online: motoryzacja, moda i uroda, medycyna, usługi oraz w podkategoriach: telewizja, prasa, internet. Spośród nominowanych, jury złożone z wybitnych specjalistów polskiego rynku reklamy oraz laureatów poprzednich edycji wybiera zwycięzców. Przyznawana jest również nagroda Grand Prix, dla reklamy, która zdobędzie największą liczbę głosów w głosowaniu online. W tym roku tę nagrodę zdobył ARCUS S.A.

Arcus_Grand_Prix_Idea_Awards.pdf