Logo Arcus Systemy Informatyczne


Druga edycja konferencji „Petent 2.0” odbędzie się w Poznaniu w dn. 22-23 kwietnia 2015 r. Spotkanie poświęcone jest nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów przez sektor publiczny, przy wsparciu narzędzi informatycznych.

Podczas konferencji Prezes Arcus Systemy Informatyczne Krzysztof Jaśkiewicz przedstawi ideę budowy Systemu Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, czyli  miejskiego contact center opartego o wykorzystanie Arcus Contact Center, Microsoft Skype for Business (dawny Lync) oraz Microsoft Dynamics CRM.

Platforma Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (CKzM) oferowana miastom przez Arcus Systemy Informatyczne konsoliduje poprzez wszelkie dostępne kanały komunikacji (telefon, e-mail, SMS, czat, faks, formularz elektroniczny czy aplikacja mobilna z geolokalizacją) sposoby kontaktu mieszkańców z jednostkami administracji lokalnej. Platforma zawiera też „Bazę Wiedzy” z opisanymi procedurami w modelu wyszukiwarki, co ułatwia pracownikom miasta sprawną obsługę mieszkańców. Umożliwia integrację i wymianę danych z systemami informatycznymi miasta, co pozwala docelowo na objęcie CRM-em wszystkich procesów miasta.

Należąca do Grupy Arcus spółka Arcus Systemy Informatyczne jest dostawcą i producentem rozwiązań informatycznych oraz integratorem. Od prawie 20 lat Arcus Systemy Informatyczne dostarcza rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwach oraz instytucjach publicznych. Realizuje projekty informatyczne zwiększające efektywność pracy klientów z wykorzystaniem nowoczesnych i sprawdzonych narzędzi informatycznych uzupełnianych wysokiej jakości usługami.

Więcej informacji na temat: