Karta spółki na GPWGrupa Arcus FacebookGrupa Arcus Google+Profil Grupa Arcus LinkedIn

CRM, ERP i inne systemy informatyczne w Rzeczpospolitej

-A +A
Logo firmy Arcus Systemy Informatyczne

Grupa Arcus oferuje firmom nie tylko urządzenia drukujące firmy Kyocera lub usługi outsourcingu druku. Spółka Arcus Systemy Informatyczne oferuje wdrożenie i integrację systemów informatycznych, są to m.in. ERP, CRM, Business Intelligence oraz Unified Communication.

W artykule opublikowanym na stronach internetowych dziennika Rzeczpospolita możemy przeczytać, że przedsiębiorstwa nie tylko wdrażają systemy informatyczne, ale coraz częściej integrują je, żeby lepiej wykorzystywać zbierane dane. Należąca do Grupy Arcus spółka Arcus Systemy Informatyczne oferuje zintegrowaną platformę informatyczną one4all dedykowaną dla konkretnego sektora czy branży.

W skład one4all wchodzą zintegrowane i zmodyfikowane i na indywidualne potrzeby klientów następujące systemy informatyczne: ERP, CRM, Unified Communications, portal dla klientów, portal pracowniczy i Intranet, Business Intelligence, Elektroniczny Obieg Dokumentów i repozytorium danych a także zarządzanie infrastrukturą (chmura prywatna i hybrydowa).

Maciej Czernaś, wiceprezes zarządu Arcus System Informatyczne podkreśla w artykule, że spółka posiada już 20 lat doświadczenia we wdrażaniu tego typu systemów. Oferta opiera się w dużej części na produktach firmy Microsoft i innych czołowych dostawców.

Rozwiązanie one4all oferowane jest w czterech wersjach dostosowanych do specyficznych potrzeb: dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dla usługowych, dla administracji publicznej i dla szkół wyższych.

Krzysztof Jaśkiewicz, prezes zarządu Arcus Systemy Informatyczne opisuje w artykule wdrożenie rozwiązania one4all w firmie Arcus. Spółka wdrożyła i zintegrowała system Microsoft Dynamics CRM z systemem ERP Microsoft Dynamics AX m.in. w takich obszarach jak sprzedaż i dzierżawa, logistyka, magazyn oraz serwis. Dzięki integracji danych handlowcy przygotowują oferty z poziomu programu CRM, na podstawie wcześniejszej historii relacji z klientem z wykorzystaniem danych zgromadzonych w systemie ERP. Obsługa klientów częściowo przebiega automatycznie: klient, który dzierżawi drukarkę lub urządzenie wielofunkcyjne nie musi dzwonić do firmy Arcus żeby zgłosić problem techniczny. Arcus zapewnia zdalny dostęp do systemu, w którym trzeba wystawić zlecenie naprawy urządzenia drukującego, które pojawi się w najbliższym geograficznie serwisie i zostanie zrealizowane.

Pełna treść artykułu:

http://www.rp.pl/Telekomunikacja-i-IT/160929440-one4all-zintegrowane-systemy-informatyczne-od-Microsoft.html

Arcus Systemy Informatyczne