hbr


Gospodarka współdzielenia, czyli sharing economy stopniowo obejmuje kolejne dziedziny życia. Polacy coraz chętniej zamiast posiadania wolą współużytkowanie czy współdzielenie. Samochody są wykorzystywane w ramach carsharingu, a nie kupowane. Kolejne samorządy decydują się na wprowadzenie i rozwój sieci miejskich rowerów. Samoobsługowe stanowiska umożliwiające szybki wydruk dostępne są już w 18 miastach. O rozwój sieci Arcus Kyocera Zeccer jako rozwiązaniu wpisującym się w trend sharing economy można przeczytać w Wydaniu Specjalnym Harvard Business Review Polska.

Artykułowi pt. „Coraz łatwiejsze drukowanie poza domem i pracą” towarzyszy komentarz Michała Czeredysa, prezesa firmy Arcus SA. „Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci nie tracą czasu i energii na kupno, serwis czy naprawę drukarki. Potrzebując dokumentu w papierze, wydają dyspozycje za pomocą komputera lub smartfonu i odbierają wydruki w dogodnym dla nich miejscu” – mówi Michał Czeredys.