Karta spółki na GPWGrupa Arcus FacebookGrupa Arcus Google+Profil Grupa Arcus LinkedIn

Sprawna komunikacja z klientem

-A +A
logo Pitney Bowes

Na internetowych stronach dziennika „Rzeczpospolita” opublikowany został artykuł  Szybsza komunikacja z klientem" na temat rozwiązań do obsługi dużej ilości korespondencji masowej. Przygotowanie przez pracowników kilkuset lub kilku tysięcy pism wymaga oderwania ich od innych zadań i utrzymania przez wiele godzin koncentracji. Kopertownice w tym samym czasie pracują dużo bardziej efektywnie.

 – Pracownik jest w stanie przygotować do wysyłki jeden list na minutę, czyli około 60 listów na godzinę. Trudno się spodziewać, aby utrzymał jednakowe tempo pracy przez cały dzień. Potrzebuje również przerw w przeciwieństwie do kopertownic. Urządzenia zapakują nawet 3000 pism w ciągu godziny, czyli tyle samo co człowiek przez jakieś sześć dni – mówi, cytowany przez „Rzeczpospolitą”, Maciej Ziemski, dyrektor sprzedaży produktów Pitney Bowes w Arcus SA.

W publikacji zamieszczone zostały informacje na temat kopertownic i innych urządzeń amerykańskiej firmy Pitney Bowes dostępnych w ofercie Arcusa, które pozwalają w krótkim czasie przygotować do otwarcia lub wysłania dużą ilość korespondencji.

Pitney Bowes