Karta spółki na GPWGrupa Arcus FacebookGrupa Arcus Google+Profil Grupa Arcus LinkedIn

Sukcesy Uczniowskiego Klubu Judo Arcus

-A +A
Logo UKJ Arcus

Zawodnicy Uczniowskiego Klubu Judo Arcus z Warszawy, którego sponsorem od lat jest Grupa Arcus, wywalczyli dwa złote i jeden brązowy medal na zawodach polskich i europejskich klasy mistrzowskiej.

Sebastian Ołdak zdobył złoto w Pucharze Polski Juniorów Młodszych w Pile. Z kolei Jakub Ozimek stanął na najwyższym miejscu na podium w Pucharze Europy Juniorów we Włoszech. Jednocześnie obaj zawodnicy zakwalifikowali się do Mistrzostw Europy.

- Jestem bardzo dumny z sukcesów zawodników, tym bardziej, że wygrali w mistrzowskim stylu. Jakub Ozimek idzie jak burza - startuje we wszystkich pucharach w Polsce i zdobywa złoto.  Sebastian Ołdak, który przeszedł do wyższej kategorii wagowej, kładzie wszystkich na matę – mówi trener Jacek Biernat.

- Dzisiejsze sukcesy na dużych, międzynarodowych imprezach to efekt ciężkiej pracy i trzymaniu reżimu treningowego przez zawodników – dodaje Mirosław Szerszeniewski, wiceprezes Uczniowskiego Klubu Judo Arcus.

Sukcesy odnosi też Przemysław Szerszeniewski: w Akademickich Mistrzostwach Polski w Judo sięgnął po brązowy medal, jest w Narodowej Kadrze Polski, wywalczył też trzecie miejsce w Pucharze Europy. Jest też wicemistrzem Polski Młodzieży w 2015 w kat. 73 kg, w maju 2016 roku po zmianie kat. na 81 kg w Mistrzostwach Polski Młodzieży był  trzeci pomimo odniesionej kontuzji w drugiej walce.

Grupa Arcus od lat wspiera białołęcki klub judo, który nie tylko uczy dzieci i młodzież sportu, ale też wychowuje. W 2015 roku Arcus został tytularnym sponsorem klubu, który zmienił nazwę z Uczniowskiego Klubu Judo Białołęka na Uczniowski Klub Judo Arcus. Obecnie w klubie trenuje 230 dzieci w 10 sekcjach.

- Arcus wspiera judo ze względu na często kontakty biznesowe z partnerami biznesowymi z Japonii - firmą Kyocera – japońskim producentem wydajnych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Judo wymaga od zawodników dyscypliny i ciężkiej pracy, a są to wartości niezbędne do odniesienia sukcesu w biznesie i nierozerwalnie związane z kulturą Japonii – wyjaśnia Michał Gembal, Dyrektor ds. Marketingu w Arcus S.A.