Logo Bloomberg Businessweek Polska


ARCUS KYOCERA MDS,  kompleksowy system optymalizacji obiegu dokumentów w firmie, stworzony przez giełdową spółkę Arcus S.A., został nagrodzony tytułem Biznes Premium za najlepsza usługę dla biznesu przez redakcję Bloomberg Businessweek Polska. Wyróżnienie z rąk redaktora naczelnego czasopisma, Cezarego Szymanka, odebrał wiceprezes Arcus S.A. Marek Multan.

Wyróżnienie  Business Premium przyjmujemy z nieskrywaną radością. Od lat przykładamy niezwykłą wagę, by nasze usługi były jak najlepsze i najlepiej dopasowane do potrzeb klientów Arcusa. Bardzo cieszymy się, że redakcja Bloomberga dostrzegła, że Arcus Kyocera MDS pozwala lepiej zarządzać przepływem dokumentów w przedsiębiorstwie, odciąża pracowników z zadań które mogą być robione przez maszyny, a także, zmniejsza koszty związane z wydrukiem  nawet do 50%.  Arcus Kyocera MDS jest więc wygodnym narzędziem do optymalizacji pracy w przedsiębiorstwie, a każdy dobry przedsiębiorca lub menedżer stara się jak najlepiej wykorzystać potencjał swojej firmy”- powiedział Marek Multan.

To nie pierwsze wyróżnienie dla Arcus Kyocera MDS. W tym roku uzyskała ona już nagrodę  Dragon’s Claw dla Najlepszego Produktu oraz potwierdzenie praw do używania godła promocyjnego „Teraz Polska” przyznanego w 2013 r. Jednocześnie, urządzenia Kyocera Document Solutions są uznawane przez laboratoria testujące sprzęt IT za jedne z najoszczędniejszych i najtrwalszych na polskim rynku.

„Otrzymane wyróżnienia pokazują najlepiej, że stworzone przez nas idealne połączenie japońskiej technologii z polską myślą techniczną, spełnia najwyższe kryteria biznesowe oraz budzi uznanie wśród ekspertów zagadnień gospodarczych. Równocześnie, te nagrody są  ważnym sygnałem dla naszych klientów, kontrahentów oraz obecnych i przyszłych inwestorów, że nasze produkty i usługi  są przemyślane i mają najwyższą jakość” –dodał Marek Multan.

Tegoroczne wydarzenie jest pierwszą edycją Business Premium, nagrody stworzonej przez redakcję prestiżowego tygodnika Bloomberg Businessweek Polska. Jest ona adresowana do prezesów i właścicieli firm oferujących innowacyjne produkty i usługi na polskim rynku.

Źródło: Tygodnik Bloomberg Businessweek Polska