Michał Czeredys, prezes zarządu Grupy Arcus, nagrodzony w piątej edycji konkursu MANAGER AWARD organizowanego od 2012 roku przez wydawnictwo Business Magazine Manager. Wyróżnienia MANAGER AWARD przyznawane są przedstawicielom świata biznesu, ekonomii i kultury, stanowiącym „pierwszą ligę” managerów efektywnie zarządzających przedsiębiorstwami w oparciu o najwyższe standardy.
Nagrody MANAGER AWARD w tegorocznej edycji konkursu odebrało 16 managerów wyłonionych z grona kilkuset managerów nadających ton polskiej gospodarce. Michała Czeredysa wyróżniono za skuteczną rywalizację Grupy Arcus z międzynarodowymi koncernami na polskim rynku informatycznym, upór i wytrwałość w walce o prawa firm wykonawców na rynku zamówień publicznych (dotyczy dochodzenia praw firm realizujących projekty na rynku zamówień publicznych na usługi i produkty IT), osiągnięcie przez Arcus SA zysku w 2015 roku (po kilku latach trudnych, czyli przeprowadzenie firmy przez proces restrukturyzacji i optymalizacji działalności oraz skuteczne przejęcie sterów firmy od założyciela i Przewodniczącego RN Arcus SA – Marka Czeredysa).
Pozostali nagrodzeni to m.in. Zygmunt Berdychowski – twórca Forum Ekonomicznego i Festiwalu Biegowego w Krynicy Zdroju, Krzysztof Kalicki – Prezes Zarządu Deutsche Bank Polska, Grzegorz Zalewski – Prezes Zarządu Renault Polska, Alfred Watzl i Wojciech Trojanowski – Członkowie Zarządu STRABAG Sp. z o.o., Loukas Notopoulos – Prezes Zarządu, Vivus Finance Sp. z o.o.
W uroczystej gali wręczenia nagród MANAGER AWARD udział wzięli przedstawiciele rządu, najwyższa kadra zarządzająca biznesem oraz reprezentanci instytucji świata kultury i sztuki.
Michał Czeredys jest absolwentem Wydziałów Finansów i Bankowości oraz Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczął na rynku inwestycyjnym.
W latach 2005-2011 związany był ze spółką Inforsys SA, w której pracował na stanowisku Dyrektora Handlowego, Wiceprezesa ds. handlowych (2008-2009) oraz Prezesa Zarządu (2009-2011). Michał Czeredys przyczynił się do dynamicznego wzrostu liczby obsługiwanych przez Inforsys SA kontraktów, opracował i wdrożył strategię marketingowo-sprzedażową dotyczącą TransPromo – innowacyjnego na polskim rynku projektu marketingu zintegrowanego. Efektem podjętych przez Michała Czeredysa decyzji i wprowadzonych zmian był wzrost rentowności poszczególnych projektów oraz wyniku finansowego Inforsys SA.
Michał Czeredys jest żonaty, ma troje dzieci. Czas wolny spędza w sposób aktywny. Jest miłośnikiem squasha, golfa i sportów motorowych.