W artykule Pulsu Biznesu „Czas wyzwań i przemian” wypowiadają się przedstawiciele z firm Arcus S.A., PFR TFI, Hays Poland oraz Vectio. Eksperci mówią na temat dostosowania firm do konsekwencji, jakie niesie ze sobą pandemia oraz wdrożenia rozwiązań i usług niezbędnych do funkcjonowania w nowej sytuacji.
Popularność usług bezkontaktowych
Łukasz Rumowski, działu rozwoju produktu w Arcus SA opisuje, jak spółka dostosowała swoje usługi do czasów pandemii. Według eksperta sprawdziło się mobilne drukowanie i bezkontaktowa praca z dokumentami papierowymi. Szereg udostępnionych aplikacji zapewnia zdalne korzystanie z funkcji urządzeń drukujących.
Zdalne zarządzanie flotą urządzeń
Arcus Kyocera MDS pozwala na całkowicie zdalne zarządzanie flotą drukarek oraz mfp i kosztami powstawania dokumentów.
– Z dowolnego miejsca możliwe jest monitorowanie stanu urządzeń, instalowanie aplikacji HyPAS, zdalne zamawianie materiałów eksploatacyjnych. Umożliwia to na łatwe identyfikowanie problemów i ich szybkie usuwanie bez konieczności fizycznej ingerencji administratora floty lub technika – opisuje Łukasz Rumowski.
Pełna treść artykułu: https://www.pb.pl/czas-wyzwan-i-przemian-1100183