Kyocera

W komunikacie prasowym Kyocera Document Solutions poinformowała o wstrzymaniu dostaw urządzeń do Rosji. Powodem jest inwazja Rosji na Ukrainę, która rozpoczęła się 24 lutego br. 

„Przemoc i zniszczenia, które widzimy przed nami, spowodowane atakami wojsk [rosyjskich] na Ukrainę, są dla nas wszystkich szokujące. Kyocera Document Solutions Europe ze smutkiem jest świadkiem działań, które zagrażają pokojowi i zakłócają go. Biorąc pod uwagę wszystkie otaczające nas wyzwania, w tym logistykę, postanowiliśmy wstrzymać dostawy wszystkich urządzeń do Rosji.” – czytamy w komunikacie.

– Jako partner Kyocera Document Solutions od 1997 roku, wiemy, że ta decyzja podjęta razem z setkami innych światowych marek, które postanowiły zbojkotować rosyjską inwazję na Ukrainę, jest wyrazem ogromnej solidarności – mówi Michał Czeredys, Prezes Arcus S.A.

Pracownicy Arcus S.A. od pierwszych dni wojny wspierają uchodźców z Ukrainy m.in. zbiórką pieniędzy na wybrane ośrodki niosące pomoc ukraińskim uchodźcom, do których należą przede wszystkim kobiety i dzieci.

– Serdecznie dziękuję wszystkim pracownikom za okazane wsparcie. Jesteśmy pod wrażeniem tak dużego zaangażowania naszego zespołu. Wiemy, że wielu pracowników pomaga indywidualnie jako wolontariusze, przyjmuje uchodźców do swoich domów oraz wspiera inne celowe zbiórki. Wasza postawa solidarności z naszymi sąsiadami w trudnym chwilach jest godna podziwu – powiedział Michał Czeredys.

W marcu br. Zarząd Arcus S.A. zadecydował, że osoby, które poświęcają swój wolny czas na pracę jako wolontariusze, pomagając uchodźcom z Ukrainy, otrzymają jeden dzień dodatkowego urlopu.

 

Pełna treść: https://www.kyoceradocumentsolutions.eu/en/about-us/contact-us/press/message-on-the-ukraine-crisis.html