Vario.SmartFlowDocusoft, spółka z Grupy Arcus, rozwinęła ofertę o rodzinę rozwiązań Vario.Smart, które zostały stworzone jako odpowiedź na rzeczywistość biznesu w erze powszechnej digitalizacji i pracy hybrydowej. Firma z Bielska-Białej specjalizuje się w systemach elektronicznego obiegu dokumentów i OCR. 

Robotic Process Automation (RPA)

– Wraz z postępującą digitalizacją coraz więcej firm decyduje się na optymalizację procesów biznesowych. W Grupie Arcus wspieramy transformację cyfrową, która dla większości organizacji stała się nieunikniona. Naszym priorytetem jest badanie potrzeb Klientów i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego. Spółka Docusoft z Grupy Arcus pomaga zwiększać efektywność firm, wdrażając inteligentny proces obiegu dokumentów oparty na automatyzacji i robotyzacji – mówi Michał Czeredys, prezes Arcus S.A.

Robotic Process Automation (RPA) to technologia umożliwiająca automatyzację ustrukturyzowanych, powtarzalnych i rutynowych czynności biurowych, wykonywanych przez pracowników z użyciem myszki i klawiatury w jakimkolwiek systemie IT. Badanie Deloitte wykazało, ze organizacje, które przyjęły RPA, odniosły sukces w zakresie poprawy zgodności (92%), lepszej jakości/dokładności (90%), zwiększenia produktywności (86%) i redukcji kosztów (59%).

Automatyzacja obiegu dokumentów w zakresie opracowania, archiwizacji oraz OCR

Vario.SmartFlow wspiera pracowników organizacji, pozwala na szybkie i bezpieczne opracowanie dokumentu. Vario.SmartDocs umożliwia możliwość pozyskiwania dokumentów z dowolnego miejsca w każdej chwili. Vario.SmartOCR rozpoznaje treść dokumentu po zeskanowaniu go zarówno za pomocą urządzenia (skaner, urządzenie wielofunkcyjne), jak i ze zdjęcia zrobionego smartfonem.

Schemat obiegu dokumentów i wspólna praca nad pismami z Vario.SmartFlow

Rozwiązanie zwiększa efektywność wspólnej pracy nad dokumentem – po wyznaczeniu terminu system monitoruje oraz powiadamia nas, czy zlecone czynności są wykonywane na czas. Zainicjujesz dowolny obieg dokumentu, stworzony bezpośrednio w systemie za pomocą określonego wzorca bądź utworzonego już wcześniej na Twoim komputerze. Bądź na bieżąco na każdym etapie realizacji polecenia. W dowolnym momencie masz możliwość wygenerowania diagramu obiegu. Graficzny obraz obiegu pozwoli na przejrzyste informacje o tym, kiedy i z kim dokument był procesowany.

Zminimalizuj opóźnienia w poszukiwaniu dokumentów o najwyższym priorytecie z Vario.SmartDocs

Wychodzimy naprzeciw potrzebom towarzyszącym pracy zdalnej czy hybrydowej – Vario.SmartDocs umożliwia łatwy dostęp do plików i dokumentów oraz ich udostępnianie przez użytkowników zdalnych. W odróżnieniu od innych rozwiązań dostępnych na rynku Vario.SmartDocs podnosi wydajność pracy, pozwalając skoncentrować się na najważniejszych zadaniach dla Twojego biznesu. Dzięki naszemu rozwiązaniu zwolnisz miejsce na Twoim biurku i ograniczysz liczbę dokumentów papierowych.

Vario.SmartOCR – rozpoznawanie treści dokumentu po zeskanowaniu lub ze zdjęcia

Unikalność rozwiązania polega na tym, ze treść dokumentu jest rozpoznana bez zaangażowania operatora. Obraz rozpoznanego dokumentu da Ci m.in. możliwość skopiowania tekstu, jak również jego edycje. Vario.SmartOCR rozpoznaje treść dokumentu po zeskanowaniu go zarówno za pomocą urządzenia (skaner, urządzenie wielofunkcyjne), jak i ze zdjęcia zrobionego smartfonem.