Arcus S.A. po raz kolejny uzyskał rewelacyjny wynik z najwyższymi ocenami w prawie wszystkich kategoriach certyfikacji serwisowej Kyocera Document Solutions – Black Belt oraz Professional Service and Solutions Expert. Audyt został przeprowadzony w lutym 2021 przez przedstawicieli Kyocera.
Audyt i ocena kwalifikacji w Programie Partnerskim
Celem audytu była ocena firmy w Programie Partnerskim Kyocera Service Partner. Umożliwia on Partnerom przejrzystą ścieżkę doświadczenia i certyfikacji w celu rozwijania i doskonalenia umiejętności obsługi.
Obowiązkowej ocenie kwalifikacji podlegały usługi standardowe, współpraca z Kyocerą, analityka biznesowa, doświadczenie klienta, certyfikaty i współpraca partnerami lokalnymi. W każdej kategorii oceniono następujące czynniki: wdrożone procesy i procedury, systemy i infrastruktura, KPI. Dla wskazanych obszarów oceniono 160 czynników popartych dowodami, stosownymi dokumentami i procedurami lub certyfikatami.
Doskonały wynik certyfikacji Black Belt
Arcus osiągnął najwyższy poziom certyfikacji Black Belt oraz wszystkie możliwe dodatkowe certyfikaty Professional Service Expert i Solution Expert. Firma uzyskała najwyższe oceny w prawie każdej z obowiązkowych kwalifikacji. Proces przygotowania do audytu został oceniony jako wzór dla podobnych audytów, które będą przeprowadzane u innych Partnerów. Ocena usług była również doskonałą okazją do omówienia obszarów, które można ulepszyć.
„Jestem dumny, że sposób, w jaki zarządzamy naszą firmą, a także codzienna ciężka praca i zaangażowanie naszych pracowników, spotyka się z uznaniem i wysokimi ocenami” – wyjaśnia Michał Czeredys, Prezes Zarządu Arcus. „Dla nas, jako wiodącego przedstawiciela Kyocery, ważne jest, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie”.