arcus_logo_0_3


Arcus  został  partnerem  listy  „TOP  20.  Najlepsi  menedżerowie  na  czas  kryzysu”,  wydawnictwa „Bloomberg  Businessweek  Polska”.  Lista  zawiera  20  nazwisk  prezesów  polskich  firm,  które  mimo  spowolnienia gospodarki  rozwijają skrzydła  i jest wynikiem  sondażu  przeprowadzonego  wśród doświadczonych  menedżerów  i  obserwatorów rynku z różnych branż.

Wybór  naszej  spółki  jako  partnera  tak  prestiżowego  zestawienia  nie  jest  przypadkowy.  Od  25  lat  dostarczamy usługi  i  produkty,  które  sprawdzają  się  także  w  czasie  kryzysu  przynosząc  oszczędności  przedsiębiorcom  i instytucjom.  Prezes  Zarządu  ARCUS  SA  –  Michał  Czeredys  wspólnie  z  przedstawicielami  wydawnictwa  wręczy  tytuły, wyróżnienia i nagrody podczas uroczystej gali 13 sierpnia 2012.

Na liście TOP 20 „Bloomberg Businessweek Polska” w kolejności alfabetycznej znaleźli się:

Wojciech Balczun – PKP Cargo

Jørgen Bang-Jensen – Play (P4)

Norbert Biedrzycki – Sygnity

Krzysztof Bobrowski – OSG Records Management Group

Marek Cywiński – Kapsch Telematic Services

Zbigniew Jagiełło – PKO BP

Krzysztof Kalicki – Deutsche Bank Polska

Andrzej Klesyk – PZU

Piotr Krupa – KRUK

Dominik Libicki – Cyfrowy Polsat

Leszek Niemycki – Deutsche Bank PBC

Paweł Olechnowicz – Lotos

Maciej Owczarek – ENEA

Artur Radwan – Koleje Mazowieckie

Miroslav Rakowski – T-Mobile

Sławomir Sikora – Citi Handlowy

Ludwik Sobolewski – GPW

Cezary Stypułkowski – BRE Bank

Herbert Wirth – KGHM

Maciej Witucki – Orange Polska.

Autorzy sondażu w podsumowaniu podkreślili cechy, jakimi powinien się wyróżniać najlepszy menedżer na czas kryzysu. W g nich powinien być odważny, by nie ulegał ogólnej panice i stawiał czoła przeciwnościom. Rzeczowy, by podejmował szybkie i konkretne decyzje w najtrudniejszych momentach. Odporny i zdystansowany w sytuacjach na pograniczu paniki oraz szybko reagujący  w  chwilach  mogących  oddziaływać  destrukcyjnie  i  powodować  w  zespole  momenty  zwątpienia  i  bezradności.  

Charyzmatyczny, by pociągnąć za sobą ludzi. „Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się  od  września  2011  r.  Jego  wydawcą  jest Point  Group  Business  Unit,  spółka  zależna  Platformy  Mediowej  Point  Group  SA (GPW:  POINTGROUP,  PGM).  Magazyn  jest  wydawany na  licencji  Bloomberg  L.P.,  wydawcy  „Bloomberg Businessweek”.  To  pierwsza  międzynarodowa  licencja  od  czasu  przejęcia  magazynu  „Businessweek”  przez  Bloomberg  w 2009 roku.

Arcus partnerem listy TOP 20.pdf