Arcus został partnerem listy „TOP 20. Najlepsi menedżerowie na czas kryzysu”, wydawnictwa „Bloomberg Businessweek Polska”. Lista zawiera 20 nazwisk prezesów polskich firm, które mimo spowolnienia gospodarki rozwijają skrzydła i jest wynikiem sondażu przeprowadzonego wśród doświadczonych menedżerów i obserwatorów rynku z różnych branż.
Wybór naszej spółki jako partnera tak prestiżowego zestawienia nie jest przypadkowy. Od 25 lat dostarczamy usługi i produkty, które sprawdzają się także w czasie kryzysu przynosząc oszczędności przedsiębiorcom i instytucjom. Prezes Zarządu ARCUS SA – Michał Czeredys wspólnie z przedstawicielami wydawnictwa wręczy tytuły, wyróżnienia i nagrody podczas uroczystej gali 13 sierpnia 2012.
Na liście TOP 20 „Bloomberg Businessweek Polska” w kolejności alfabetycznej znaleźli się:
Wojciech Balczun – PKP Cargo
Jørgen Bang-Jensen – Play (P4)
Norbert Biedrzycki – Sygnity
Krzysztof Bobrowski – OSG Records Management Group
Marek Cywiński – Kapsch Telematic Services
Zbigniew Jagiełło – PKO BP
Krzysztof Kalicki – Deutsche Bank Polska
Andrzej Klesyk – PZU
Piotr Krupa – KRUK
Dominik Libicki – Cyfrowy Polsat
Leszek Niemycki – Deutsche Bank PBC
Paweł Olechnowicz – Lotos
Maciej Owczarek – ENEA
Artur Radwan – Koleje Mazowieckie
Miroslav Rakowski – T-Mobile
Sławomir Sikora – Citi Handlowy
Ludwik Sobolewski – GPW
Cezary Stypułkowski – BRE Bank
Herbert Wirth – KGHM
Maciej Witucki – Orange Polska.
Autorzy sondażu w podsumowaniu podkreślili cechy, jakimi powinien się wyróżniać najlepszy menedżer na czas kryzysu. W g nich powinien być odważny, by nie ulegał ogólnej panice i stawiał czoła przeciwnościom. Rzeczowy, by podejmował szybkie i konkretne decyzje w najtrudniejszych momentach. Odporny i zdystansowany w sytuacjach na pograniczu paniki oraz szybko reagujący w chwilach mogących oddziaływać destrukcyjnie i powodować w zespole momenty zwątpienia i bezradności.
Charyzmatyczny, by pociągnąć za sobą ludzi. „Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku.