Zakład Ubezpieczeń Społecznych i ARCUS S.A., wyłączny przedstawiciel Kyocera Mita w Polsce, podpisały umowę na podstawie której ARCUS S.A. świadczyć będzie przez okres dwóch lat usługę serwisu pogwarancyjnego prawie tysiąca wysokowydajnych drukarek Kyocera pracujących w ZUS.
Przedmiotem umowy jest usługa serwisu pogwarancyjnego 998 sztuk wysokowydajnych, trwałych i ekonomicznych drukarek laserowych Kyocera FS 9100DN, eksploatowanych w lokalizacjach ZUS na terenie całego kraju.
“Jestem przekonany, że doświadczenie pracowników naszego Serwisu, połączone z jakością urządzeń z naszej oferty będzie dużym wsparciem pracy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez najbliższe 24 miesiące”
– powiedział Wojciech Kruszyński, Prezes Zarządu Arcus S.A..
Umowa zawarta została na okres 2 lat, a na jej podstawie ARCUS S.A. będzie odpowiadał za utrzymanie stanu gotowości zgodnie z przyjętymi procedurami dotyczącymi dostępności serwisu, czasu jego reakcji oraz ilości konserwacji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest jednym z wielu klientów sektora administracji publicznej i korporacyjnego, który wybrał rozwiązania i urządzenia Kyocera oferowane przez Arcus S.A., charakteryzujące się dużą wydajnością, trwałością i niskimi kosztami eksploatacji.
„Decyzja o dalszej eksploatacji drukarek Kyocera przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest potwierdzeniem właściwego wyboru dokonanego w przeszłości przez naszego Klienta. Niezależnie od wielkości organizacji planującej inwestycję w sprzęt drukujący, naszych klientów zawsze informujemy o tym, że takich planów nie można oceniać wyłącznie przez pryzmat ceny urządzenia. Istotnym czynnikiem jest w tym przypadku trwałość urządzeń oraz całkowity koszt eksploatacji, uwzględniający m.in. cenę materiałów eksploatacyjnych i serwisowania”
– dodaje Wojciech Kruszyński.
Wartość umowy opiewa na ponad 7,8 mln złotych brutto.