Logo tygodnika Gazeta Finansowa


Tygodnik Gazeta Finansowa opublikował artykuł o tym jak oszczędności w druku mogą służyć pomaganiu innym. Z pomocą grupy Arcus organizatorowi akcji „Szlachetna Paczka” udało się zmniejszyć o 1/3 koszty wydruków w biurze. Oszczędności mogły posłużyć potrzebującym.

Podczas tegorocznej „Szlachetnej Paczki” firma Arcus pomogła fundacji Wiosna zoptymalizować druk pracowników. 12 drukarek różnych producentów zostało zastąpionych trzema maszynami firmy Kyocera. Koszt tonerów używanych w Fundacji spadł o połowę, a specjalistyczne oprogramowanie pozwoliło ograniczyć zbędne wydruki.

Michał Gembal, dyrektor marketingu grupy Arcus wskazał, że pomoc przy Szlachetnej paczce byłą bardzo ważna dla firmy. Inicjatywa ks. Stryczka zauważa przede wszystkim drugiego człowieka w niesionej pomocy i uczy mentalności „wędkarza” z dylematu „ryby i wędki”. Dzięki inicjatywie Fundacji Wiosna pomoc o wartości 40 mln zł otrzymało od 2014 r. 20 tys. rodzin.