Arcus Systemy Informatyczne logo


Na internetowych stronach dziennika „Rzeczpospolita” opublikowany został artykuł “Przyjazna platforma kontaktu mieszkańcy – samorząd” przybliżający Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Jest to rozwiązanie opracowane przez Arcus Systemu Informatyczne ułatwiające komunikację z urzędem. Dzwoniąc na call center mieszkańcy zgłaszają sprawę lub uzyskują informację od konsultanta posiadającego dostęp do wiedzy i systemów informatycznych danego urzędu.

W artykule dużo uwagi poświecono korzyściom jakie mieszkańcy i samorządy uzyskują dzięki rozwiązaniu przygotowanym przez firmę Arcus Systemy Informatyczne. Mieszkańcy mogą m.in. w łatwy sposób skontaktować się z urzędem, uzyskać informację, zgłosić sprawę i poprosić o zwrotną formę kontaktu np. smsem czy mailem. Wśród plusów dla władz lokalnych Łukasz Sztyber, prezes Arcus SI wskazuje nie tylko oszczędności: „CKzM dzięki rozbudowanym opcjom raportowania z poszczególnych procesów obsługi mieszkańca pozwala również na diagnozowanie potencjalnych problemów i daje czas na reakcje władzom miejskim. Może być również podstawą, takim pierwszym krokiem do decyzji o stworzeniu centrum usług wspólnych”.