Usługa telematyczna TiMS dostarczana przez Geotik (Grupa Arcus S.A.) została przekształcona w nową markę Teagle – usługę premium na rynku telematycznym.
Narzędzie telematyczne Teagle umożliwia kompleksowe zarządzanie flotami samochodowymi, w tym analitykę stylu jazdy kierowców i premiowanie właściwego stylu jazdy, zarządzanie obsługą pojazdów oraz optymalizację procesów biznesowych poprzez integrację z systemami klasy ERP.
Rebranding wiąże się z nową strategią biznesową skierowaną na rynek premium – korporacji i dużych instytucji. Teagle posiada również nową identyfikację wizualną, podkreślającą innowacyjność oraz powrót do tradycji klasycznego biznesu opartego na partnerstwie, zaufaniu i zrozumieniu.
Dodatkowo, aplikacja mobilna Teagle, ułatwi kierowcom dostosowanie się do nowych wymogów prawnych. Od 1 października 2018 roku zaczęły obowiązywać przepisy dotyczące rządowego systemu SENT GEO związane z koniecznością przesyłania informacji o lokalizacji (monitoring GPS) podczas przewozu towarów akcyzowych.
Aplikacja przekazuje dane dotyczące lokalizacji do systemu SENT GEO za pomocą wbudowanego w urządzenie mobilne modułu GPS. Przewoźnik zobligowany jest do uruchomienia śledzenia lokalizacji w momencie rozpoczęcia przewozu i wyłączenia modułu dopiero w momencie osiągnięcia miejsca docelowego. Wszyscy użytkownicy Teagle Systems uzyskają funkcjonalność polegającą na przekazywaniu danych lokalizacyjnych do Ministerstwa Finansów.
– Nowa marka to efekt strategii długoterminowej, której celem jest dostarczanie skrojonych na miarę narzędzi biznesowych dla korporacji i instytucji. W procesie ich powstania zadbano nie tylko o najwyższą jakość danych, ale także o przyjazną, intuicyjną interakcję z użytkownikiem. – mówi Piotr Majewski, Prezes Zarządu w spółce Geotik – Rozwiązania Teagle są zaprojektowane w celu obniżania kosztów utrzymania flot i rozwiązywania związanych z nimi problemów. Bezpłatne symulacje oszczędności, merytoryczne wsparcie, niższe ubezpieczenie a także stała analiza stylu jazdy kierowców to niektóre elementy szerokiego pakietu, który pozwoli klientom Teagle zaoszczędzić znaczne środki i zwiększyć operacyjną efektywność. Naszym mottem jest „We Solve Problems” – dodaje Piotr Majewski.
– W odróżnieniu od innych usług Geotik: Brumgo i GPS Guardian, klientami Teagle będą korporacje i duże instytucje, posiadające rozbudowane floty samochodowe – podkreśla Mateusz Gniewek, Brand Manager w spółce Geotik – naszym klientom zaoferujemy usługę premium zarówno pod względem zaawansowanych funkcjonalności jak i najwyższego poziomu obsługi – każde wdrożenie rozpoczynamy obszernym wywiadem, w którym poznajemy środowisko biznesowe klienta i jego problemy. Dodatkowo przeprowadzamy szkolenia i webinary, dojazd do klienta, oferujemy niestandardowe wdrożenia. Teagle to oferta szyta na miarę – podsumowuje Mateusz Gniewek.