logo_Geotik


Usługa telematyczna TiMS dostarczana przez Geotik (Grupa Arcus S.A.) została przekształcona w nową markę Teagle – usługę premium na rynku telematycznym.

Narzędzie telematyczne Teagle umożliwia kompleksowe zarządzanie flotami samochodowymi, w tym analitykę stylu jazdy kierowców i premiowanie właściwego stylu jazdy, zarządzanie obsługą pojazdów oraz optymalizację procesów biznesowych poprzez integrację z systemami klasy ERP.

Rebranding wiąże się z nową strategią biznesową skierowaną na rynek premium  korporacji i dużych instytucji. Teagle posiada również nową identyfikację wizualną, podkreślającą innowacyjność oraz powrót do tradycji klasycznego biznesu opartego na partnerstwie, zaufaniu i zrozumieniu.

Dodatkowo, aplikacja mobilna Teagle, ułatwi kierowcom dostosowanie się do nowych wymogów prawnych. Od 1 października 2018 roku zaczęły obowiązywać przepisy dotyczące rządowego systemu SENT GEO związane z koniecznością przesyłania informacji o lokalizacji (monitoring GPS) podczas przewozu towarów akcyzowych.

Aplikacja przekazuje dane dotyczące lokalizacji do systemu SENT GEO za pomocą wbudowanego w urządzenie mobilne modułu GPS. Przewoźnik zobligowany jest do uruchomienia śledzenia lokalizacji w momencie rozpoczęcia przewozu i wyłączenia modułu  dopiero w momencie osiągnięcia miejsca docelowego. Wszyscy użytkownicy Teagle Systems uzyskają funkcjonalność polegającą na przekazywaniu danych lokalizacyjnych do Ministerstwa Finansów.

Nowa marka to efekt strategii długoterminowej, której celem jest dostarczanie skrojonych na miarę narzędzi biznesowych dla korporacji i instytucji. W procesie ich powstania zadbano nie tylko o najwyższą jakość danych, ale także o przyjazną, intuicyjną interakcję z użytkownikiem. mówi Piotr Majewski, Prezes Zarządu w spółce Geotik Rozwiązania Teagle są zaprojektowane w celu obniżania kosztów utrzymania flot i rozwiązywania związanych z nimi problemów. Bezpłatne symulacje oszczędności, merytoryczne wsparcie, niższe ubezpieczenie a także stała analiza stylu jazdy kierowców to niektóre elementy szerokiego pakietu, który pozwoli klientom Teagle zaoszczędzić znaczne środki i zwiększyć operacyjną efektywność. Naszym mottem jest „We Solve Problems” – dodaje Piotr Majewski.

W odróżnieniu od innych usług Geotik: Brumgo i GPS Guardian, klientami Teagle będą korporacje i duże instytucje, posiadające rozbudowane floty samochodowe – podkreśla Mateusz Gniewek, Brand Manager w spółce Geotik – naszym klientom zaoferujemy usługę premium zarówno pod względem zaawansowanych funkcjonalności jak i najwyższego poziomu obsługikażde wdrożenie rozpoczynamy obszernym wywiadem, w którym poznajemy środowisko biznesowe klienta i jego problemy. Dodatkowo przeprowadzamy szkolenia i webinary, dojazd do klienta, oferujemy niestandardowe wdrożenia. Teagle to oferta szyta na miarę – podsumowuje Mateusz Gniewek.