Korespondencja w biurze – poznaj ekspertów z Pitney Bowes i Arcus

Korespondencja w biurze, czyli dokumenty, które każdego dnia wysyła i odbiera każda firma – to jedna z głównych osi jej funkcjonowania. Kiedy żyją „własnym życiem”, mogą narazić przedsiębiorstwo na spore kłopoty. Dlatego tak ważne jest aby korespondencja w biurze była odpowiednio zarządzana – począwszy od jej tworzenia, poprzez wysyłkę, odbiór aż po archiwizację. Systemy zarządzania korespondencją oferowane przez Arcus mają solidne podstawy. ... Czytaj więcej!
Zarządzanie informacją

Na czym polega audyt wydruku?

Często drukarki, urządzenia wielofunkcyjne czy oprogramowanie do zarządzania nimi w firmach są kupowane przypadkowo, co skutkuje bardzo wysokimi kosztami eksploatacyjnymi i serwisowymi. Co gorsza, organizacje często nie zdają sobie sprawy z ilości pieniędzy marnowanych na koszty związane z wydrukiem. Z pomocą przychodzi audyt systemów drukowania (audyt wydruku). Prowadzi się go na kilku poziomach. Pierwszy to zebranie informacji o wszystkich drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych używanych w firmie. Bierze się ... Czytaj więcej!

Rosnące koszty druku w biurach – pięć powodów

Pokutuje opinia, że niskie koszty druku dokumentów to niska cena urządzenia. Tania drukarka? Niestety zakup taniej drukarki przeważnie oznacza bardzo wysokie koszty druku. W poniższym wpisie prezentujemy pięć powodów rosnących kosztów druku dokumentów w firmach i urzędach. W wielu firmach zarządzający nie wiedzą ile tak naprawdę kosztuje ich druk. Tymczasem koszty są wysokie, potrafią osiągnąć nawet kilka procent rocznego przychodu ... Czytaj więcej!

Co to jest smart metering?

Niektórzy z czytelników spotkali się z nazwą „smart metering” lub „inteligentne liczniki”. Co kryje się pod tymi pojęciami i jak mogą pomóc w oszczędzaniu? ... Czytaj więcej!

Nowoczesna komunikacja musi być przyjazna dla użytkownika

Pojęcie zintegrowanej komunikacji nie jest nowe, ale dopiero w ostatnich latach m.in. dzięki rozwojowi smarftonów oraz oprogramowania tego typu rozwiązania zdobywają popularność w firmach. Podstawowym założeniem Unified Communication, czyli Zunifikowanej Komunikacji jest wygoda użytkownika i dostęp do zawsze aktualnych danych z dowolnego urządzenia. ... Czytaj więcej!
Wydruk bezpieczny pozwala na zachowanie poufności danych

Zarządzanie obiegiem dokumentów: czym jest i komu może się przydać

Zarządzanie obiegiem dokumentów może kosztować nawet od 5 do 15  procent przychodów dużych firm. Do tego dochodzą straty związane z niewłaściwym zarządzaniem dokumentami, co często skutkuje ich zgubieniem, nieprawidłowym wykorzystaniem czy koniecznością uzupełnienia. Rozwiązaniem, po które sięga coraz więcej firm są systemy do zarządzania obiegiem dokumentów. Organizacje dla których tworzenie i obróbka dokumentów są częścią codziennej pracy, często mają zróżnicowaną infrastrukturę sprzętową ... Czytaj więcej!