Aplikacja Centrum Kontaktu to niezastąpione narzędzie umożliwiające komunikację z zespołem serwisowym. Zamawianie tonerów oraz zgłaszanie usterek nigdy nie było tak proste. Teraz można to zrobić za pomocą jednego przycisku na panelu dotykowym urządzenia wielofunkcyjnego.
Centrum Kontaktu automatycznie weryfikuje aktualny stan materiałów eksploatacyjnych, dzięki czemu eliminuje nieuzasadnione lub pomyłkowe zamówienia. Dodatkowo korzystając z funkcji zgłoszenia usterki, mamy możliwość wysłania strony testowej lub przykładu kopii, co skraca czas poświęcony na wymianę informacji o szczegółach zgłoszenia.
Aplikacja automatyzuje komunikację z dostawcą usług oraz zespołem serwisowym. Centrum Kontaktu usprawnia również monitorowanie stanu urządzenia dzięki comiesięcznej wysyłce raportów o stanach liczników na wybrany adres mailowy. Aplikacja dedykowana jest na urządzenia wielofunkcyjne marki KYOCERA, wyposażone w technologię HyPAS.
Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym.
Pobierz katalog i poznaj wszystkie aplikacje Arcus.
Do pobrania:
Ulotka produktowa