Optymalizacja kosztów druku
Według szacunków koszty związane z tworzeniem i obiegiem dokumentów pochłaniają od 5% do nawet 15% przychodów dużych firm. Inwestycja w nowoczesne technologie z zakresu druku i obiegu dokumentów to oszczędność czasu, zasobów i pieniędzy (nawet do 30%). Wybór jednego solidnego dostawcy ułatwia komunikację oraz upraszcza procesy związane z obsługą serwisową czy zarządzaniem dokumentem. Bardzo ważny jest także monitoring kosztów druku, który pozwala na planowanie oszczędności i wyciąganie wniosków mających na celu optymalizację infrastruktury, kosztów obsługi serwisowej i efektywności pracy. Największe wydatki generują materiały eksploatacyjne. Kwoty przeznaczone na eksploatację urządzeń niskiej jakości stanowią ponad 90% całkowitych kosztów.
Innowacyjne rozwiązania
Nowoczesne technologie to sposób na optymalizację pracy oraz zwiększenie efektywności i konkurencyjności w biznesie. Inwestycja w innowacyjny sprzęt przyczyni się do usprawnienia realizowanych procesów, a trwałość i wydajność materiałów oraz niskie koszty eksploatacji zaowocują podniesieniem komfortu pracy i kompleksowymi rozwiązaniami. System ECOSYS pozwala na znaczne oszczędności zasobów, wykorzystując opatentowany ceramiczny bęben stosowany w drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych, a także inne trwałe materiały, dzięki czemu wymiany wymaga tylko zużyty toner, a nie kosztowny system kartridży.
W efektywnych urządzeniach stosuje się także nowatorskie modele bębnów ceramicznych, które są elementem technologii rozdzielności bębna od tonera. Rozwiązanie to jest o wiele bardziej wydajne niż wykorzystywanie kartridży.
HyPAS (Hybrydowa Platforma dla Zaawansowanych Rozwiązań) to nowoczesna platforma systemowa, służąca do optymalizacji działania sprzętu poprzez zintegrowane aplikacje, zaprojektowane by spełniać oczekiwania użytkowników w zakresie produkcji obrazu.
Platforma umożliwia:
- integrację rozwiązań, zwiększenie produktywności urządzeń oraz optymalizację wykorzystania zasobów sprzętowych,
- bezproblemową integrację urządzeń wielofunkcyjnych z istniejącymi systemami i siecią oraz utrzymanie integralności i bezpieczeństwa dokumentów i urządzeń
Nowoczesne drukarki i urządzenia wielofunkcyjne umożliwiają również zaprojektowanie i wydrukowanie:
papieru listowego opatrzonego logiem, wizytówek, naklejek, banerów, broszur czy ulotek.
Kompleksowe rozwiązania i elastyczność biznesu
Zaletą dostawcy jest nie tylko jego profesjonalizm i elastyczność, ale również kompleksowość i innowacyjność oferty. Decydując się na różne urządzenia, systemy i rozwiązania warto wybrać jednego dostawcę, który przygotuje zintegrowaną ofertę o najwyższej jakości. Jest to oszczędność zarówno w wymiarze czasowym, jak i finansowym.
Outsourcing druku
Decydując się na inwestycję w sprzęt biurowy lub oprogramowanie warto rozważyć różne formy finansowania. Coraz popularniejsze stają się takie rozwiązania jak outsourcing, czy dzierżawa. Tradycyjnym sposobem pozostaje zakup na własność. Warto dokonać wyboru po przeanalizowaniu między innymi potrzeb firmy i indywidualnych pracowników oraz planowanych miesięcznych nakładów finansowych.