JAK ZMNIEJSZYĆ KOSZTY UTRZYMANIA DOKUMENTACJI PAPIEROWEJ?
Znasz to uczucie, gdy biuro jest zagracone segregatorami i szafami pełnymi papierów? Zmagasz się z wyszukiwaniem potrzebnych dokumentów, a pracownicy tracą cenny czas na przekopywanie stosów papierów. To wszystko może być przeszłością!
Nasze innowacyjne rozwiązanie do zarządzania dokumentami pozwoli Ci obniżyć koszty utrzymywania papierowej dokumentacji. Dzięki niej możesz przechowywać, zarządzać i wyszukiwać dokumenty w sposób szybki i efektywny, bez konieczności przeglądania kolejnych segregatorów. Oszczędź czas i pieniądze, zwalniając pracowników z uciążliwej pracy z dokumentami.
Z JAKIMI WYZWANIAMI MIERZĄ SIĘ DYREKTORZY HR I DYREKTORZY FINANSOWI?
Wysokie koszty utrzymywania papierowej dokumentacji np. teczki pracownicze, potwierdzenia sald
Pracownicy dużo czasu poświęcają na znalezienie odpowiednich dokumentów
Ryzyko utraty dokumentów np. kradzież, pożar
Przetworzenie dokumentacji HR do postaci cyfrowej
Projekt zrealizowaliśmy dla Dyrektora HR jednego z największych producentów stolarki okiennej. Podstawowym celem biznesowym było automatyczne przetworzenie całej papierowej dokumentacji HR na postać cyfrową, rozpoznanie typu dokumentu i automatyczne zaimportowanie go do systemu Teta HR. Firma zatrudnia ponad 1800 pracowników i posiada w archiwach kilkadziesiąt tysięcy dokumentów papierowych w teczkach HR.
Co było wyzwaniem dla Klienta?
Wysoki koszt utrzymania dokumentacji papierowej (np. miejsce w biurze, regały, teczki,…)
Dużo czasu zajmowało pracownikom znajdowanie pojedynczych dokumentów w teczkach
Dużo czasu zajmowało pracownikom przypisywanie pojedynczego dokumentu do teczki cyfrowej pracownika
Jakie korzyści osiągnął Klient dzięki wdrożeniu rozwiązania ScannerVision?
Czas automatycznej cyfryzacji dokumentów jest kilka razy krótszy od ręcznej procedury
Koszt utrzymania archiwum papierowego zmniejszył się o kilkadziesiąt procent – np. teczki pracowników, którzy już nie pracują zostały przekazane do zewnętrznego archiwum
Czas wyszukania odpowiednich dokumentów kadrowych w teczce pracowniczej skrócił się kilkukrotnie
ZAPYTAJ NASZEGO EKSPERTA
Chcesz zmniejszyć koszty utrzymania dokumentacji kadrowej? Napisz do nas!
Zbadamy Twoje potrzeby i przygotujemy ofertę pasującą do potrzeb Twojej organizacji.