Vario to system do zarządzania dokumentacją firmową zarówno papierową jak i elektroniczną wraz z funkcjonalnością obiegu dokumentów (workflow)
Vario umożliwia:
- Zarządzanie elektroniczną kancelarią poprzez pełną kontrolę nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą z Firmy (zarówno elektroniczną jak i papierową)
- Tworzenie, ewidencjonowanie i publikowanie dokumentacji biznesowej (elektroniczne archiwum)
- Łatwe wyszukiwanie dokumentów firmowych każdego typu
- Eliminację ręcznego wprowadzania treści dokumentów dzięki narzędziu OCR
- Wdrożenie nowoczesnych procedur biznesowych takich jak np. obieg faktury kosztowej wraz z procesem akceptacji kosztów
- Generowanie dowolnych analiz dzięki modułowi Business Intelligence
- Tworzenie dowolnych, niestandardowych obiegów (workflow) zgodnych z indywidualnymi potrzebami Klientów
System Vario stanowi doskonałe uzupełnienie funkcjonalności urządzeń wielofunkcyjnych – MFP Kyocera.
Współdziałanie z nimi umożliwia pozyskiwanie elektronicznej wersji dokumentów z tradycyjnych oraz ich swobodnie katalogowanie, indeksowanie oraz współdzielenie.
Graficzny modeler obiegu pozwala projektować i uruchamiać przepływy dokumentów w wymaganych przez Klientów ścieżkach.